CatWalk

Moje konto
Twoje konto
Twój koszyk
jest obecnie pusty...0

Wyszukaj

zamknij
512 313 577

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
(FORMULARZ DO POBRANIA TU)

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
EWA ADAMCZEWSKA
UL.CISOWA 15/1
15-812 BIAŁYSTOK
Wówczas na podany przez Ciebie rachunek prześlemy w formie przelewu bankowego pieniądze za towar.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

EWA ADAMCZEWSKA
UL.CISOWA 15/1
15-812 BIAŁYSTOK

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Jeżeli chcesz wymienić  zakupiony towar prosimy o skorzystanie z procedury odstąpienia od umowy i złożenia oraz opłacenia nowego, niezależnego zamówienia.